Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ

            Έφυγε χθές απο κοντά μας, ανήμερα του Αγιου Παντελεήμονα, ο συμπέθερός μου (πατέρας του γαμπρού μου Δημήτρη, άνδρα της μεγάλης κόρης μου Λέμυ), αλλά πάνω απ'ολα ενας καλός μου φίλος ο Γιάννης Παππάς.
            Έφυγε νικημένος, υστερα απο σκληρή μάχη, απο τήν επάρατη.
            Ειναι αλήθεια, μας λειπει ο Γιάννης.
            Λείπει το χαμόγελο του.
            Η καλοσύνη του.
            Το αστραφτερό βλέμμα του.
            Μα πάνω απ'ολα μας λείπουν οι ατέλειωτες συζητήσεις που κάναμε γιά τήν  Ορθοδοξία και τήν πίστη μας. Για την πολιτική κατάσταση. Και για τήν μεγάλη αγάπη του, τον Ολυμπιακό.
            Ομως...
            Γιάννη Παππά, καλε μου συμπέθερε και φίλε κι'απο εκει ψηλά που ολα και ολους θα βλέπεις, θα μας οδηγείς και θα μας συμβουλεύεις...
            Και νά'σαι σίγουρος οτι θα εισαι για πάντα στήν καρδιά μας.
            Αλλωστε πεθαίνει κάποιος, οταν οι αλλοι τον ξεχνούν...
            Και εμείς δέν θα σε ξεχάσουμε ποτέ.
            Αιωνία σου η μνήμη.
Γιώργος Κοντονής
            • Η Εξόδιος Ακολουθία θα ψαλεί σήμερα στίς 5 το απόγευμα στήν Εκκλησία του Κοιμητηρίου των Αγίων Αναργύρων Αττικής. Εδω συγγενείς και φίλοι θα αποχαιρετήσουμε τον Γιάννη Παππά. Τόν Γιάννη μας.
Γιώργος Κοντονής










Δεν υπάρχουν σχόλια: