Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ"!

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής
               "Όταν έχεις την μύγα...φοβάσαι-μυγιαζεσαι"!
                Μου έλεγε πάντοτε η αείμνηστη μητέρα μου η Κυρά Λεμονιά Αθ. Κοντονή, όταν κάποιες φορές για να...κρύψω-καλύψω κάποια αταξία μου, της έλεγα, "ποιός εγώ; Λάθος κατάλαβες. Ή σού είπαν ψέματα"! Και πολλά αλλά τέτοια, ώστε να...θολώσω τά νερά!
                Κάπως έτσι σκέφτηκαν και ορισμένοι Μητροπολίτες πού διάβασαν το άρθρο μου με τίτλο, ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ και αμέσως άρχισαν να διερρηγνύουν τα ιμάτιά του!
              "Μα ποιός ρε παιδί μου κάνει τέτοια πράγματα;"!
              "Λάθος πληροφόρηση έχει ο Κοντονής..."!
              "Εμείς κορώνα μας έχουμε τόν Ιερώνυμο..."!!!
                Καί δεκάδες τέτοιες αντιδράσεις...
                Φαίνεται λοιπόν πως με το σχόλιο μου, με τό άρθρο μου χθές δημιουργήθηκαν τέτοιες συζητήσεις που ουδείς, περίμενε! Ούτε κι'εγώ...
                Θέλω άλλη μια φορά να υπογραμμίσω πως τό ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ, οι συνεργάτες μου κι'εγώ, ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ, σ'αυτόν τον..."πόλεμο" που του έχουν κάποιοι ανοίξει!!!
                Καί όταν ο Αρχιεπισκοπος θελήσει να παραδώσει την σκυτάλη τοτε ελπίζω και θέλω να εκλεγεί ο καλύτερος! Ο Άριστος των Αρίστων! Έτσι ώστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ Α Ξ Ι Ο Σ !
               Προσωπικά κι'επειδη πιστεύω στούς νέους, επιθυμώ και θέλω ο Αρχιεπίσκοπός μας να είναι νέος, προκειμένου να έχει τα κουράγια για να δώσει σκληρό αγώνα, για τίς δύσκολες ώρες που έρχονται δυστυχώς για την Εκκλησία μας...
              Ποιός ή ποιοί δέν το θέλουν αυτό;
              Ε;
              Ποιοί;
Γιώργος Κοντονής               

Δεν υπάρχουν σχόλια: