Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΟΔΟΠΑΤΑΣ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ!

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής 
          Όταν μου έστειλαν τίς φωτογραφίες που βλέπετε ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!
          Δείχνουν τον βανδαλισμό που κάποιοι λαθρομετανάστες έκαναν.
          Ο λόγος για τίς καταστροφές που έκαναν οι λαθρομετανάστες στόν ιερό ναό της Αγίας Αικατερίνης στην περιοχή Μόρια!          
          Ο Ναός, έχει σχεδόν καταστραφεί ολοσχερώς! 




          Οι λαθρομετανάστες που ήρθαν εδώ χωρίς εμείς να τούς καλέσουμε, μπήκαν εισέβαλαν στήν Εκκλησία. 
          Έκαναν κομμάτια τον Σταυρό!
          Κατέβασαν κι έριξαν κάτω τον Εσταυρωμένο Κύριο Μας!
         Έφτιαξαν τραπεζαρία την Αγία Τράπεζα!          
          Κατέστρεψαν το Εικονοστάσι και την θαυματουργή Εικόνα της Αγίας Αικατερίνης!




          Και γενικά οι καταστροφές που οι λαθρομετανάστες έκαναν δείχνουν-παρουσιάζουν την εικόνα ενός ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΣ!
          Με όλα αυτά δέν δικαιούνται να ομιλούν οι λαθρομετανάστες για κατατρεγμό τους....
          Και βεβαίως μετά απ'ολα αυτά κι'αφού γράψω ότι η λέξη ΝΤΡΟΠΗ είναι μικρή για να μας δείξει το μέγεθος της ζημιάς, που έκαναν οι λαθρομετανάστες, μακριά από εμένα η λέξη ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ!          Όταν εσένα λαθρομετανάστη που σε φιλοξενώ χωρίς εγώ να σε καλέσω, εισβάλεις στούς Ναούς μας, μου καταστρέφεις τα σύμβολα της πίστης μου, είμαι εγώ τότε ο ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ; Ή εσυ είσαι ο ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ; Ε;



          Ντροπή.
          Θεέ Μου συγχώρεσέ τους!
Γιώργος Κοντονής 

Δεν υπάρχουν σχόλια: