Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑ

Γράφει ο Γιώργος Κοντονής
                 Οσο πλησιάζουμε στο Πάσχα του Καλοκαιριού, τόσο νιώθουμε την ανάγκη μιας ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ.
                 Μιας Π Α Ρ Α Κ Λ Η Σ Η Σ στην Υπεραγία Μητέρα Μας Θεοτόκο.
                 Να της Α Ν Ο Ι Ξ Ο Υ Μ Ε την καρδιά μας.
                 Να της μιλήσουμε όπως το κάνουμε στην μητέρα μας. 
                Με λόγια άπλά.
                Με δάκρυα στα ματιά. 
               Αλλα πάνω απ'ολα με ειλικρίνεια,
               Να ζητήσουμε την βοήθεια Της.
               Να μετανιώσουμε για όλες τις αμέτρητες αμαρτίες έχουμε κάνει.

                 Και Εκείνη, όπως η μάνα θα Ανοίξει την Αγκαλιά Της και θα απλώσει το Χερι Της, προσφέροντας σε όλους μας την βοήθεια Της.
                "Μητέρα Μου  Παναγία βοήθησε και εμένα τον Αμαρτωλό. Κρατησεμε στο δικό Σου τον δρόμο, παρα τις πολλές αμαρτίες που έχω κάνει, ήμαρτον γι'αυτές. Κράτησεμε σε παρακαλώ στον ισιο το δικό Σου δρόμο το εχω μεγάλη ανάγκη. 
             Όπως μεγάλη εχω να πιστεύω περισσότερο σε Εσένα, τον Χριστό Μας, τον Θεό και Πατέρα Όλων Μας,  καθώς και σε όλους τους Αγίους. 
Σε ευχαριστω πολυ Μητέρα Μου Παναγία"
               Καλή Παναγιά
Γιωργος Κοντονής

Δεν υπάρχουν σχόλια: