Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΤΟ ΣΟΥΤΣΙΝΙ ΣΤΗΝ ΚΥΜΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΤΟΥ!

Γράφει ο Γιώργος Κοντονής
              Με την ευκαιρία της επίσκεψης μου στήν Κύμη (για το ετήσιο μνημόσυνο του συμπεθέρου μου, του αείμνηστου Γιάννη Παππά) με τήν Γαλήνη, τίς δύο μεγάλες εγγονές μου, την κόρη μου και το γαμπρό μου, πήγαμε στήν όμορφη παραλία Σουτσίνι...
              Εδω πρίν απο δύο χρόνια δέσποζε ο περίκαλος Ιερός Ναός της Αγίας Μαρίνας, ο οποιος ομως έπειτα απο κατολίσθηση στην κυριολεξία  Δ Ι Α Λ Υ Θ Η Κ Ε !
              Και απο τότε ΟΥΔΕΙΣ ενδιαφέρθηκε να αποκαταστήσει τον χώρο ωστε να κτισθεί και  να λειτουργήσει και πάλι ο Ιερός Ναός.
              Και μου κάνει εντύπωση που και Ιερά Μητρόπολης Κύμης και Σκύρου, ΔΕΝ λεει τίποτα για τό θέμα αυτό...
              Κάποια στιγμή θα μιλήσω (προσπάθησα να  βρω αυτές τίς δύο ημέρες εδω στήλη Κύμη τον φίλο Σεβασμιοτατο κ. Σεραφείμ, αλλα απουσίαζε) με τόν Μητροπολίτη για να ακούσω και την δική του θέση...
              Άποψη μου.
              Πρέπει άμεσα η Μητρόπολη, η Περιφερεια και ο Δήμος, να βοηθήσουν ωστε να κτισθεί ο ΙΝ στην μνήμη της Αγίας και Μεγαλομαρτυρος Μαρίνας, στην περιοχή Σουτσίνι εδω στην Παραλία της Κύμης.
Γιωργος Κοντονής
                                  
                Δείτε σε εικονες το πρίν και το σήμερα
    Πρίν
    Σήμερα 
    Πριν 
    Σήμερα
    Πριν
   Σήμερα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: