Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ

• Η ψαλτική του αρεσε.
• "Ειναι τέχνη...", έλεγε.
• Ο Αγιορείτης Γέροντας Σπυρίδων.

           "Ηταν για μένα οχι ο απλός φίλος, αλλα ο αδελφός"!
           Μου ειπε αργά το μεσημέρι της Κυριακής ο πνευματικός μας πατέρας ο Αρχικανδρίτης π. Τιμόθεος Ηλιακης, με δάκρυα στα μάτια, για το Μακαριστό Αγιορείτη Γέροντα Σπυρίδωνα Μικραγιαννανίτη και συνέχισε.
           "Ο αδελφός μου Σπυρίδων ηταν απο τα πρωτα βήματα μου στήν ιερωσύνη δίπλα μου. Κοντά μου. Ηταν εκεινος που μου εδωσε και παντα μου έδινε τα φώτα του. Παντοτε κάτι είχε να πει. Να μου δειξει. Ας αναπαυθεί εν Κυρίω"
           Ειναι γεγονός, οτι ο Γέροντας Σπυρίδων  αγαπήθηκε απο ολους. Καί για τα θρησκευτικά του χαρίσματα θαυμάστηκε το ιδιο! Εκανε πολλούς και πιστούς φίλους.
           Η μεγάλη αγάπη του ηταν η ψαλτική.
           Δικαια ειχε χαρακτηριστεί ως "το αηδόνι του Αγίου Ορους"!
           Μπορεί να σιώπησε τωρα. Άφησε ομως μεγάλη παρακαταθήκη.
           "Ειναι τέχνη, η ψαλτική", υπογράμμιζε πάντα σε ολους οσοι τον ρωτούσαν σχετικά. Η ψαλτική ηταν βαθιά στην καρδιά του. Ηταν μέσα του. Η ζωή του. "Τα έδινε ολα...", οπως μου ειπαν κάποιοι που τον γνώριζαν καλα.
           Ετσι πολυ γρήγορα ο Μακαριστός Γέροντας Σπυριδων, εγινε της "Αδελφότητας Υμνογράφου" της Σκήτης της Μικράς Αγίας Άννης του Αγίου Ορους. Και εδωσε πολλά.    
           Αιωνία η μνήμη του.
Γιώργος Κοντονής
            Σημ. Συντ.
            Απο την σελίδα του πνευματικού μας πατέρα και καλού φίλου π. Τιμόθεου Ηλιάκη
                 μπορείτε να διαβάσετε για το πλούσιο εργο του Μακαριστού Αγιορείτη Γέροντα 
                 Σπυρίδωνα Μικραγιαννανίτη.
                 http://ektimotheou.blogspot.gr/2015/05/blog-post.htmΙ




Δεν υπάρχουν σχόλια: