Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ

Γεμάτη η Παναγίτσα, απο μαθητρίες και μαθητές.
• Αγαπη και συνεργασια μεταξυ τους, ζητησε ο κ. Γαβριήλ.
• Τήν εικόνα του Αγιου Γεωργίου του Νεαπολίτη, εδωσε ο Σεβασμιοτατος.

           Γεμάτος ηταν ο Καθεδρικός Ιερός Ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου εδω στη Νεα Φιλαδέλφεια, απο μαθήτριες και μαθητές της περιοχής, για να προσευχηθούν και να ακούσουν το Ιερο Ευαγγέλιο στη σημερινη Θεια Λειτουργία που τέλεσε ο Σεβασμιοτατος Μητροπολίτης Νεας Ιωνίας Φιλαδελφείας κκ Γαβριήλ, λιγο πριν απο τις εξετάσεις τους για τα ΑΕΙ και για τα ΤΕΙ.
           Η ειδική Θεια Λειτουργία εγινε με λαμπρότητα και με Βυζαντινή Μεγαλοπρέπεια. Και οι μαθητες (κορίτσια και αγόρια) παρακολούθησαν με κατάνυξη και μεγάλο σεβασμό και σχεδόν ολοι κοινώνησαν των Αχράντων Μυστηρίων.
           Στήν ομιλία του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης ο κ. Γαβριήλ, με την καλωσύνη και τήν αγάπη που τον διακρίνει, απηύθυνε πατρικούς λόγους στα παιδιά μας. Στήν ομιλία του, που ηταν γεμάτη νοήματα και μηνύματα, ο Σεβασμιοτατος ειπε στα παιδιά και στα εγγόνια μας που σε λιγες ημέρες μπαίνουν στην βάσανο των εξετάσεων πως, με την μεταξύ τους αγάπη και συνεργασία, κερδίζουν παντα. Ζητησε δε απο τα παιδιά κάθε βραδυ στην προσευχή τους, στον Υψηστο Θεό Μας, να τόν παρακαλούν και να ζητουν την βοήθεια Του. "Θεέ Μου βοήθησε με. Αυτο φθανει...", ειπε χαρακτηριστικά ο καλος μου φίλος, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νεας Ιωνίας Φιλαδελφείας κκ Γαβριήλ, ο οποιος στό τελος εδωσε σε ολα τα παιδιά απο μια εικόνα του Αγίου Γεωργίου του Νεαπολίτη και ενα στυλογράφο, ευχόμενος καλή επιτυχία.
           Μαζύ με τις ευχές του Σεβασμιοτάτου κ. Γαβριήλ, στέλνω και εγώ τις δικες μου σε ολα τα παιδιά και ιδιαιτερα στήν πρωτη εγγονή μου, την μεγάλη κόρη της μεγάλης κόρης μου Λεμυ, στην Ελεανα Δ. Παππά, που προετοιμάζεται επιμελώς για το Πανεπιστήμιο. Παιδια καλη επιτυχία.
           Ελεανα μου καλη επιτυχια.
Γιώργος Κοντονής

           








Δεν υπάρχουν σχόλια: