Σελίδες

ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 91.2

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

"ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ"

               "Ο Χριστός μας, ο αληθινός φίλος και Συνοδοιπόρος στό ταξίδι κάθε νέου ανθρώπου,
               να σας χαρίζει ευλογία και προκοπή".
              Τονίζει στο μήνυμά του πρός τα παιδια που ξεκίνησαν απο σήμερα τις Πανελλήνιες Εξετάσεις τους, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος ο κ. Ιερώνυμος. 
           "Επειδή εχω δώσει πολλές φορές εξετάσεις στήν ζωή μου, μπορώ να σας διαβεβαιώσω με κάθε ειλικρίνεια οτι το αποτέλεσμα τους ειναι μονάχα ενας σταθμός, ο οποίος ειναι σημαντικός, αλλα οχι καθοριστικός...", λεει στό μήνυμα του ο Μακαριότατος και απευθυνόμενος στούς γονείς, τους προτρέπει να στηρίζουν τίς προσπάθειες και τις επιλογές των παιδιών τους "χωρίς πίεση"!
           "Προσεύχομαι για ολους σας παιδιά μου, να εχετε δύναμη και φωτισμού του Θεού, να ολοκληρώσετε με επιτυχία την προσπάθεια σας και να αποδώσουν καρπούς οι κόποι σας...". Υπογραμμίζει ακόμα στό μήνυμα ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος.
           Προσωπικά, θελω τούτη τήν ωρα απο τη σελίδα μου αυτη να πω ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε ολα τα παιδια και φυσικά στην μεγάλη εγγονούλα μου, την Ελεανα Παππά, την πρωτη κόρη, της κόρης μου Λεμυ Γ. Κοντονή.
           ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Γιώργος Κοντονής




Δεν υπάρχουν σχόλια: